M0hon Doakan Ustz Kazim

Sebelum ini, pendakwah dan penceramah bebas, Datuk Mohd Kazim Elias memberitahu dia m4lu untuk berjumpa dengan orang pada waktu ini. Ini kerana, dia takvt orang ramai berasa gel! dan jljik melihat wjahnya. Terbaru, Ustaz Kazim memberitahu dia bakal menjalani rwatan penyaklt kulit itu di negara Arab. Ber4ngkat bulan hadapan,

Akan pergi ke negara arab

Menerusi laporan Sinar Harian, Ustaz Kazim bakal menj4lani rwatan penyaklt tersebut di negara Arab pada bulan hadapan.  Beliau dipercayai bakal menjlani rwatan selama lima hari. Kalau dahulu bahagian kakl sahaja kini sudah satu bdan hingga naik ke mvka. Keluar rumah saya akan pakai lima lapisan bed4k asas tebal untuk melindungi muka daripada cahya mathari dan sebagainya..

 

Kalau jumpa saya waktu siang, nampak elok kerana bed4k. Saya masih dalam proses r4watan dan dalam masa terdekat akan ke luar negara di Arab.  Setakat ini pergi lima hari namun bergantvng kepada rwatan. Tambah Ustaz Kazim, beliau menerima hampir 800 tawaran daripada pusat rwatan tradisional dan individu yang mahu membantu merwat penyaklt itu.

Ujar Ustaz Kazim, beliau telah mengamalkan makanan sunah seiring dengan kaedah perubatan moden. Saya terima tawaran dari India, Turki dan negara Arab. Saya pilih Arab. Ramai pakar perubatan bantu saya setakat ini dan nampak banyak perubahan. Bahagian kaki dan badan sudah cantik serta kerlng lvkanya. Kalau ada yang mengatakan saya men0lak perubtan moden itu tidak benar.

Saya menerima rwatan jantvng dan diab3tes di h0spital termasuk rwatan ketika ini. Saya cuma katakan jangan ketepikan rwatan sunah. Saya tidak pernah tinggal habbatvs sauda, madu leb4h dan lain-lain sebagai salah satu usaha rwatan..

 

 

Sumber: Sinar Harian

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*