Mizz Nina Muat Naik Gambar Noh & K0ngsi Petikan Cur4ng Jadi Persoalan

PASANGAN selebriti yang baharu sahaja bercer4i iaitu Mizz Nina dan Noh Salleh masih mencurl perhatian peminat apabila setiap gerak geri mereka diperhatikan termasuk perkongsian dibuat di media soslal. Terbaharu, Mizz Nina memuat naik sebuah petikan berbahasa Inggeris yang mengulas tentang kecur4ngan dalam sebuah perhubungan.

Menerusi petikan tulisan Qasim Rafique dari Scottish Relationship tersebut menceritakan tentang g0daan adalah bentuk kecur4ngan kerana ia melnggr sempadan dalam sesebuah hubungan.

Jelas petikan itu lagi, dalam sebuah hubungan yang komlted, seseorang bersetuju untuk memberikan sepenuhnya kepada pasangan namun apabila cur4ng ia memberikan tarikan s3ksval yang sepatutnya diberikan kepada pasangan namun kepada orang lain. Bukan hanya petikan itu menjadi perhatian kerana sebelum itu, Mizz Nina atau Shazrina Azman, 42, memuat naik foto bekas suami bersama anak angkat mereka iaitu Musa di Instagram Story.

Tinjauan di Instagram Noh juga mendapati penyanyi kumpulan Hujan itu memuat naik foto sama namun tidak meletakkan sebarang kapsyen selain ruangan k0men turut dittup.

Foto dua beranak yang dimuat naik sejak semalam itu menerima lebih 30,000 tanda suka.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011 sebelum mengumumkan pencer4ian mereka pada 4 Ogos lalu. terdahulu SELEPAS mengambil langkah mendiamkan diri berhubung status rumah tangganya,

penyanyi Noh Salleh akhirnya mengesahkan perkahwinan 11 tahun dibina bersama Mizz Nina sudah berakhir.

Mengumumkan perkara itu menerusi Instagram pada malam Khamis, Noh, 37, menjelaskan keputusan bercer4i itu dibuat selepas mengambil kira pelbagai perkara dengan teliti sebelum mereka bersetuju membawa haIuan masing-masing. “Saya dan Nina ada pengumuman penting untuk dibuat.

“Selepas banyak berfikir dan membuat pertimbangan dengan teliti, kami berdua telah bersetuju untuk membawa halvan masing-masing,” katanya. Bagaimanapun, Noh tidak mendedahkan tarikh sebenar mereka bercer4i. Pada petang Khamis, media melap0rkan pasangan itu bercer4i tal4k satu dengan lafaz dibuat di Mhkmh Rendah Syarlah Gombak Timur pada 3 Ogos 2022.

sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*