‘Sambil menunjuk-nunjuk jarl ke arah anak….’ – Fazura diherdlk penvmpang dlm kapal terbang kerana anak kecilnya.

Pelakon jelita, Nur Fazura bertanya soalan kepada ibu bapa di luar sana mengenai situasi dikrltik orang aslng g4ra-g4ra anak. Fazura, 39, berkongsi sebuah hantaran di Instagram miliknya memaparkan gambar percutiannya sekeluarga, namun apa yang menarik perhatian adalah luahan hati isteri kepada akt0r Fattah Amin di ru4ng kapsyen..

 

“Nak tanya ibu bapa seluruh Malaysia. Pernah tak anda semua bawa anak-anak kecil naik kapal terbang, dan mereka gem3ntar dalam perjalanan di udara? “Anak-anak kecil, macam Fatima baru nak masuk dua tahun..

 

Sepupu Fatima pula Anak Syurga, autlstik. “Apa perasaan anda jika ada penvmpang wanita lain mengherdlk ‘IF YOU GUYS CAN’T H4NDLE YOUR KIDS, THEY SHOULD’NT BE FLYING!!” sambil menunjuk-nunjuk jari ke arah anak anda?,” s0alnya.

Difahamkan Fazura baru sahaja pulang dari bercuti di Langkawi bersama keluarga tercinta. Dalam hantaran sama, Fazura sempat menitlpkan doa kepada semua ibu bapa agar diberi kekuatan dalam menjaga anak-anak..

 

“Semoga Allah SWT memberikan kesabaran kepada semua ibu bapa terutama para ibu dalam menjaga am4nahNya. Amiin,” ujarnya..

 

Menjengah ke ruangan k0men, rakan selebriti Catriona Ross yang baru-baru ini mendedahkan perasaannya menjaga anak autlstik turut meluahkan persaan mengenai isv tersebut. “0MG how mean is that??! So rude! People should be more empathetic towards children especially special children! My son is Autistic too. May Allah grant sabar in us all. Much love from me to you & the family Fazz,” katanya.

Dalam pada itu, ada dalam kalangan netlzen yang berkongsi pengalaman mereka berhadapan sltuasi sama seperti aktres jelita ini.

Sekadar rekod, Nur Fazura Sharifuddin merupakan seorang pelakon, pengacara, model dan penyanyi wanita Malaysia. Beliau memulakan kerjaya dalam industri hiburan Malaysia dengan menjadi h0s rancangan televisyen dan beberapa peranan lakonan kecil.

Beliau merupakan pengacara rancangan televisyen terbitan Radio Televisyen Malaysia (RTM), Teens World. Pada tahun 2004, beliau melancarkan kerjaya filem beliau dengan memainkan peranan utama dalam filem Bicara Hati arahan Rosnani Jamil yang melayakkan beliau menerima pencalonan anugerah.

Sumber : tehtarikkaw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*