“Orang di sana tak macam kita.” belum sampai setahun kawin Sharifah Sakinah buat pengakvan ini.

“Besar kemungkinan ia akan menjejaskan diri” saya dah pen4t, belum sampai setahun kawin Sharifah Sakinah buat pengakvan ini
September 30, 2022..

 

 

Umvm mengetahui, pelak0n berbakat besar, Sharifah Sakinah mendiri kan rumah tangga keduanya bersama jejaka Sw3den iaitu Michael Hansen..

 

Terbaharu, pelak0n berusia 33 tahun itu mended4hkan mereka berdua masih belum mempunyai perancangan untuk mendapatkan cahaya mata dalam masa terdekat.

Sakinah berkata, dia mengambil keputusan untuk tidak merancang h4mil lagi memandangkan suaminya kini sudah tua. Dan, jika dia h4mil sekali pun, besar kemungkinan ia akan menjejaskan dirinya sediri kerana suka berada dekat dengan suami.

“Secara l0gik.nya, tak ada perancangan lagi untuk anak baru.Sebab saya ini jenis suka berada dengan suami. Kalau saya mengandvng, saya nak anak dan suami sen.tiasa ada dekat saya. Jadi perkara itu saya tak b0leh dapat dalam kehidupan saya.”

“Saya membuat keputusan tak merncang untuk h4mil lagi. Suami pun dah tua, maksud.nya kalau umur dah 40 tahun ke atas tak nak anak masih kecil,” ujarnya. Dalam masa sama, pelak0n drama berjudul Isteri.VS.Tunang mengatakan diri nya tidak pernah rasa tertek4n lebih-lebih lagi masyrakat di sana tidak pernah ber tanya mengenai perihal zvriat seperti di sini..

 

“Orang di sana tak macam kita. Mereka tak tanya pun bila nak dapat cucu. Di sana tak, tak ada tanya semua itu. Mereka macam biasa sahaja. Kadang kadang bercakap atau tidak,”jelas ibu kepada seorang anak perempuan, Anais Adha,5. “Saya rasa perlu menikmati masa sekarang ini dan kurangkan fikir masa depan dan masa lalu.

Saya dah pen4t.” “Walau pun saya ‘dr4ma’, tapi dalam kepala saya tak pun sebenarnya. Kalau tak, saya layan netlzen dan hidup menjadi sedlh.

Saya hanya mahu begitu dalam hidup. Saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang walaupun jauh.” luahnya. “Kalau kamu rasa netlzen memberi mas4lah dalam hidup, jangan main m3dia s0slal.

Bagi saya netlzen tak beri langsung perkara itu. Kadang-kadang saya baca k0men yang mel4mpau, tapi itu adalah rislk0 kita. Kalau tak nak (kec4m), jangan p0st,” katanya lagi.

Sumber : tambahkeju

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*