“Tahniah Ryan Bakery, Selamat melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hati”..

Pemilik nama Ryan Bakery sudah tidak perlu diperkenal kepada umum. Influencer yang mula mencipta nama dengan mencipta k0nten menerusi aplikasi TikT0k.

Setiap k0nten yang dimuat naik ke akaun TikT0knya, @ryanbakery seringkali mencvit hati warga maya dengan menglmbau zaman kanak – kanak serta ‘tr4demark’ bed4k dimuka.

Kemunc4k kariernya bermula apabila dijemput ke beberapa buah program terkenal serta ditemu bual menerusi stesen radio.

Ryan Bakery sudah pun bertunang dengan pilihan hati pada Mei lalu dan dikhabarkan bakal menam4tkan zaman bujang hujung minggu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ryanbakery (@ryanfahmibakery)

Menerusi tinjauan di beberapa platform, gambar dan video sekitar majlis pernikahan pempengaruh berusia 27 tahun itu mula dikongsi oleh pengguna media sosi4l.

Adik lelaki Ryan iaitu Adam Bakery juga memuat naik satu hantaran di laman Instagram mengucapkan tahniah atas pernikahan abangnya.

Selamat pengantin baharu!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adambakery (@adambakery_01)

Sementara itu, seorang pengguna aplikasi TikT0k @multazamnasir yang diund4ng bagi menghadiri majlis tersebut sempat merakam ucapan daripada Ryan selepas bergel4r suami.

Sedikit kata-kata untuk orang ‘slngle’

Menerusi video berdurasi 10 saat itu, Ryan dan isteri yang dilihat mengenakan persalinan serba putih mennggalkan pesanan ‘teruskanlah hidup walaupun tidak berguna’ dengan n4da bergurau.

Melihat reaksi warganet di laman Twitter pula, rata-rata menyambut baik berita gembira itu sekali gus mengucapkan selamat pengantin baharu kepada Ryan.

Bestnya! Tahniah

Namun, tiada butiran lanjut seperti lokasi, mas kahwin atau hantaran berhubung majlis pernikahan tersebut. Apapun, selamat menjalani kehidupan rumah tangga buat Ryan dan pasangan!

Sumber: Instagram Adam Bakery , TikTok @multazamnasir

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*