“Inai pun tak hilang lagi..”- Mas Idayu Akhlrnya Jelaskan Perkara Sebenar S0al Rumah Tangganya

PENYANYI Mas Idayu menyangkal lap0ran sebuah portal hiburan mendkwa rumah tangga yang baru dibina sebulan lalu sedang berg0lak.

Beng4ng dengan lap0ran berita itu, Mas, 50, berkata tlndakan portal tersebut adalah tidak wajar dan dilihat sekadar menumpang populariti. “Saya saklt hati dan kecwa sangat, saya dapat berita dari fans saya tentang tajuk sebuah portal ‘baru bahagia takkan dah berdvka’..

 

“Tiada apa, saya okay je. Jangan buat cerita apa-apa. Saya tidak boleh terima apa yang korang tulis. Saya okay je bahagia. Inai pun tak hilng lagi jangan buat andaian yang bukan. “Saya rasa tidak perlu korang menumpang populariti hanya nak naikkan page, tak kena tak sesuai,” katanya. Mas Idayu menjelaskan mengenai perkara itu menerusi Instagram miliknya pada Ahad.

Sebelum itu, sebuah bl0g hiburan menulis spekvlasi mengenai rumah tangga Mas Idayu yang baharu dibina bersama Sufian Isa pada 16 September lalu.

Spekvlasi itu timbul selepas penyanyi dangdut terkenal ini memuat naik status penuh tanda tanya di akaun Instagram miliknya.”Berselindung di balik senyum dan tawa… saya okay,” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Menjawab mengenai perkara itu, Mas berkata dia dan suami sedang melalui fasa bahagia dan bukan seperti yang digemb4r gembvrkan.Katanya, sejak dari dulu lagi dia sememangnya suka berkongsi kapsyen sedlh, kel4kar dan juga gembira.”Saya baru sahaja dirikan rumah tangga, hari ini baru genap sebulan. Apa yang korang nak? Saya dah tunjuk kebahagiaan. Semua hari perkahwinan, nikah dan percintaan.

“Benda yang saya tak kngsi korang boleh tahu, korang duduk dalam kain saya ke?” katanya lagi. Dalam pada itu, dia juga meminta peminatnya untuk mendoakan perkara yang baik buat dia bersama suaminya.”Doa yang baik-baik, saya ni banyak kerja,” tambahnya.

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*