Kerana Tak Pvas Hati Dgn Cikgu Suruh Anak Kvruskan Badan, Akhirnya Status Datin Almy Nadia Terima P4dah

Perkongsian pelakon Datin Almy Nadia menjadi perhatian melvahkan rasa ber4ng apabila anak sulungnya tidak mahu makan kerana guru di sekolah menyuruhnya untuk menurunkan berat badan..

 

Menerusi entri di Instagram itu, Almy turut memaklumkan anaknya, Nur Adrina Arianna berusia 7 tahun itu mengikut ar4han untuk mengurangkan makan jika tidak dia akan did3nda oleh guru berkenaan..

 

Dalam pada itu, Almu berkata dia akan ke sekolah untuk bertemu dengan guru berkenaan yang slbuk menyuruh anaknya untuk menguruskan badan..

 

“Mama hang naik hntu harini. Tinggu isnin mama hang p p4njat sekolah jumpa cikgu mana yang suruh kvrus tu, hampa sibuk nak suruh anak aku kvrus,” tulisnya..

 

Kena Krltlk Oleh Netlzen

Bagaimanapun, status Almy Nadya tersebut menerima p4dah apabila r4ta-r4ta netlzen menegur dan mengec4m cara Almy Nadya ingin ‘s0und cikgu tersebut, seolah-olah tidak mahu terima kenyataan.

Untuk rek0d, Almy mendirikan rumah tangga dengan Datuk Fizz Fairuz pada 2014 dan dikurniakan empat orang cahaya mata termasuk seorang anak angkat.

Sumber: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*