“Kalau Tiba2 nak ub4h Mak saya mengamvk… Arwh ayah pula..” Baru saja selesai pembed4han hldung Rm166k..

Baru-baru ini, pelakon wanita terkenal, Lana Nodin tanpa berselindung memberitahu bahawa telah menjalani pembed4han pl4stik bagi membetulkan kedudukan hldung di Korea Selatan.

Dalam perkongsian tersebut, dia menyatakan bahawa hldungnya sudah tidak leb4m dan bengk4k selepas 15 hari pembed4han berkenaan dijalankan.

Buka balvtan pembed4han
Dia juga ada memuat naik video ketika membuka t4mpalan bekas pembed4han di aplikasi TikT0k untuk menjelaskan keadaan sebenar hldungnya selepas pembed4han terbabit.

K0s pembed4han cecah ratus ribu
Menerusi perkongsian di Mstar merujuk kepada siaran langsung yang dibuat Lana di TikT0k, pelakon kelahiran Sarawak itu memaklumkan yang k0s pembed4han terbabit adalah sebanyak RM166,000.

K0s tersebut dianggarkan agak mahal adalah disebabkan dia menggunakan tulang rusuknya menggantikan silik0n atau plastik yang bersifat kekal.

“K0s keseluruhan kira-kira RM166,000… kali ini agak mahal sebab saya buat langsung tak saklt. Tiada dar4h yang terkeluar daripada hidung.
“Kenapa tul4ng rusvk? Sebab saya tak mahu berul4ng kali buat. Kalau apa-apa terjadi kepada saya, suami saya tak perlu nak buka an bvang plastlk sebab saya guna tul4ng sendiri. Ini kira kekal,” katanya.

Pembed4han kali ke-4
Dalam pada itu, pemilik nama Mazlina Nodin, 44 menjelaskan pembed4han tersebut adalah kali keempat dilakukan setelah mengal4mi kemlngan motosikal ketika berusia 19 tahun.

Ujarnya, beberapa pembed4han yang dilakukan sebelum ini telah menggunakan sil!kon namun ia kerap mengal4mi jangkltan sehingga terpksa dikeluarkan.

“Dah empat kali saya buat pembed4han, ini yang terakhir. Saya dah tak mahu buat lagi sebab setiap kali guna sil!kon dan plastik pasti akan berlaku jangkltan.
“Kalau buat di Malaysia atau Thailand, ada pntang kena ikut iaitu tidak boleh makan telvr tetapi di Korea, tiada pantang kecuali tidak boleh mer0kok atau mengambil minuman ker4s. Dua-dua saya tak ambil, jadi lebih senang,” ujarnya.

Dah dapat keizinan keluarga
Tambahnya lagi dalam live berkenaan, dia telahpun mendapatkan izin daripada suaminya, Mohd Daud McKienzie dan juga ahli keluarga yang lain sebelum membuat pembed4han pl4stik.
“Arwh ayah, mak dan adik-beradik okey sebab mereka dah tahu. Kalau saya tiba-tiba nak ubah, memang mak saya akan mengamvk!

Kalau saya seorang yang suka buat pembed4han k0smetik, biblr dah tak macam sekarang. Jangan terlalu nak kec4m, saya tahu saya bukan artis kegemaran korang,” ujarnya.

Terdahulu, Lana Nodin telah berkongsi videonya berada di Korea Selatan dengan hidung berbalvt.

Tanpa berselindung, dia mengakui sudah 15 hari melakukan pembed4han pl4stik di sana dan akan membuka balutan dalam masa seminggu lagi.

Sumber: Mstar (Farol Hadi)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*