[VIDEO] Suka buka Sisi gel4p orang, Individu Wanita ini Ingin Ded4hkan ‘Sisi Gel4p’ Caprice Pula? – “Tunggu Je Dia Bertemu Rvas”

Umum mengetahui mengenai penyanyi rap, Caprice yang sejak kebelakangan ini aktif memb0ngkar k0ntr0versi dan membuat ulasan mengenai individu tertentu di laman Instagramnya..

 

Terbaru, seorang wanita di TikT0k tampil menyatakan bahawa dia bersedia untuk memb0ngkarkan sisi gel4p penyanyi tersebut..

 

 

“Kami dah ready nak b0ngkarkan sisi gel4p Caprice,” tulisnya dalam video..

 

Video Player

Video pendek berdurasi kurang 15 saat itu dilihat dibanjlri dengan k0men-k0men warganet yang menyatakan mereka tidak sabar untuk mengetahui sisi gel4p Caprice pula..

 

“Dia cakap macam dia taka da sisi gel4p pulak kan… aku tunggu je dia bertemu ru4s, Go girl!

“Mewakili netlzen… go! go!

“Aku tak ambik port sangat sebelum ini tapi tiba-tiba ter’exclted’ pulak bila tengok yang ini,” tulis warganet..

 

Tidak kurang juga ada yang sempat berseloroh dengan mengatakan Caprice akan diser4ng jika k4cau boss Mydin.

“Dia kacau ustaz-ustaz dia steady lagi… dia kacau boss Mydin habis lah dia, mafla Mydin dah nak ser4ng,” tulis seorang warganet.

Terdahulu, Caprice kerap dilihat berkongsi pandangan mengenai k3s-k3s yang berlaku melibatkan orang awam dan orang ternama sehinggakan ada individu yang menyifatkannya sebagai ‘attenti0n seeker’.

Terdahulu, Tiada angin tiada rlbut, tiba-tiba sahaja penyanyi rap terkenal, Caprice ingin meny4man syarikat pasar raya terkemuka negara, Mydin susulan satu ciapan di Twitter malam tadi.

Bagi tempoh 24 jam

Menurut Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli, dia akan meny4man Mydin sebanyak RM30 juta kerana merasakan dirinya terslndir dengan ciapan tersebut.

Tutup ruangan komen

Selepas teruk dikecam hebat oleh netizen yang rata-rata berpihak kepada pasar raya tersebut, selebriti kontroversi itu telah mentup ruangan k0men di Instagramnya dengan alasan perkara berkenaan akan dibawa ke mhkmh kelak.

Siapa makan cili dia rasa ped4s

Disebabkan perkara berkenaan menjadi kec0h, Pengarah Urusan Mydin, Datuk Wira Dr. Ameer Ali Mydin memaklumkan yang dia tidak kisah sekiranya penyanyi itu ingin melayangkan saman kepada syarikat mereka kerana tiada sebarang nama disebut di ciapan Twitter terbabit.

Hal tersebut dinyatakan dalam lap0ran dari Kosmo! susulan berasa pelik mengapa selebriti itu terl4mpau lantang dan terasa dengan ciapan mempr0mosikan barangan jualan di pasar raya Mydin.

“Kami (Mydin) tak ada sebut nama Caprice atau ‘tag’ Caprice dalam hantaran kami, kenapa dia nak terasa”.

“Siapa makan cili, dia yang rasa ped4s.

“Kalau betul Caprice nak s4man, hantar surat s4man kepada pihak kami, biar pegvam saya nanti akan sem4kkan,” katanya ringkas.

Nak buat kerja amal

Selepas menyatakan ingin meny4man pasar raya Mydin, Caprlce telah berkongsi di Insta Story miliknya dengan menyuarakan keinginan men4warkan perbelanjaan percuma kepada followers di cawangan terpilih pasar raya berkenaan.

Mydin nak ‘join’ sama

Mengulas lanjut berkenaan hal itu, Datuk Wira Dr. Ameer telah mengalu-alukan kerja amal yang ingin dilakukan oleh Caprice dan akan menawarkan 1 kg paket gula kepada setiap mereka yang terlibat.

“Baguslah kalau Caprice nak buat kerja amal, bantu orang ramai, jangan lupa hubungi pihak Mydin ikut cawangan yang diinginkan.

“Saya pun nak bantu juga, bagi yang terlibat Mydin akan beri 1kg gula kepada anda,” katanya.

Terdahulu, Caprice dikatakan ‘k0yak’ selepas terdapat satu ciapan menyebut tentang topi dan beras yang dibuat oleh laman Twitter Mydin tanpa merujuk kepadanya.

Disebabkan itu, penyanyi rap terbabit meminta pihak Mydin untuk membuat video permohonan maaf kepadanya dalam tempoh 24 jam dan jika tidak dia akan melayangkan s4man sebanyak RM30 juta.

Sumber: Kosmo!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*